Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Edward and drugs

Av everyday pieces - 11 oktober 2010 14:30

Började morgonen med naturell yoghurt, hemmagjord müsli, banan och russin och ett par koppar Blackberry tea med honung och mjölk. Underbart. Kollade samtidigt på The Operah Show, där Twighlight-gänget medverkade. Edward Cullen gör verkligen mig tretton år gammal och hormonstinn igen. HUR är det möjligt. Tror att det är en skysst kombo av flawless yta, sexappeal, skönt kroppspråk och att han alltid säger det vi tjejer vill höra.


Idag är mitt ben och min rygg bättre och jag funderar på att ta min Casio på en liten promenad runt kvarteret och dokumentera hösten. En kvart borde mina ben bära tycker jag. Nu börjar det nog bli dags att trappa ner på smärtstillande, men jag fruktar verkligen abstinensen. Ha! Jag som inte ens klarar av att sluta med mina antidepressiva som jag har knaprat i fem år. Blir helt suicid när jag försöker sluta med dem, men när jag äter dem mår jag bra.


     

    


  


      






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av everyday pieces - 13 april 2011 20:12


I eftermiddag hade min värk lugnat sig efter en hel natt och halv dags vila. Så jag kunde fullfölja min plan och gå på en föreläsning på SCÄ, Stockholms Centrum för Ätstörningar. Det var en jätteduktig dietist som berättade om varför man ska äta till...

Av everyday pieces - 13 april 2011 10:45


Sist jag skrev var i oktober. Det som har hänt sedan dess är att jag har fått ett till helvetiskt diskbråck och en operation. Nu kämpar jag med rehabilitering och att hålla modet uppe, trots konstant värk. Jag känner att jag behöver skriva för att få...

Av everyday pieces - 15 oktober 2010 18:42


Har slängt in en omgång tandblekning i käften och lipat en skvätt i hemlighet inför sambon i telefon. Han är min bästa vän och pojkvän och han lyssnar och säger vettiga saker, saker som jag vill höra.   Gud, detta må låta patetiskt men jag vill b...

Av everyday pieces - 15 oktober 2010 17:10


Har göttat ihop en ny Spotify-lista. Underbart. Måste er om tipsa om låten "OHNO" med The Gloria Story. Det är så avstressande. Behöver det nu. Har inget tålamod med tjat. Vill vara själv. Vill ha tyst omkring mig. Förutom min musik.    ...

Av everyday pieces - 15 oktober 2010 13:13

Jag vet att jag är hemsk nu men jag måste spy galla någonstans. Jag har världens gulligaste föräldrar och jag är så tacksam för deras stöd och kärlek. MEN ibland när de hälsar på mig blir jag galen av irritation. Alla dessa SYNPUNKTER! Blir vansinnig...

Presentation


Everyone dies. Not everyone really lives.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards